2016. augusztus 20., szombat

• Blogmoly Kihívás


Adrienn, a Poisonwhiskey című blog írója hívta fel a figyelmem erre a kezdeményezésre, mikor megemlített a bejegyzésében. (Kicsiny szívem amúgy repesett az örömtől, mikor megláttam.) Noha nem lettem kihívva (és én sem fogok szólni senkinek, mindenki csinálja meg, aki kedvet érez hozzá), de úgy gondolom, hogy igenis szánok pár percet és egy bejegyzést azokra a blogokra, amiket szívesen olvasok, mégis kevesebb figyelmet kapnak mint amennyit szerintem megérdemelnének.

(Egyébként a Blogmoly Kihívásról itt olvashattok többet, ha most találkoztok vele először.)

(És még egyébként tessék benézni Adrienn oldalára, ha egy letisztult, kellemes hangulatú blogon akartok böngészni, ahol fantasztikus fandomok között lehet válogatni igényesen megírt történeteket. Felhívnám a figyelmet (természetesen) a Marvel részekre, de még inkább felhívnám a figyelmet a Vikings gyöngyszemekre. Mert azok. Mert ezek miatt kezdtem el nézni a sorozatot, és jahj nekem, tökéletesen megérte!
Harmadik egyébként, ami még ide tartozik, hogy szintén érdemes benézni az általa említett blogokra is, mert noha őket már nem fogom említeni, de szintén csodálatos tartalmakkal találkozhattok Sybil és GwenPage oldalán is.)

(Vége lesz valaha a zárójeles részeknek?)
(Talán igen.)
(Talán nem.)

Akkor végre jöjjenek azok a blogok, amiket szívesen olvasok.

(Jelenleg tanácstalanul meredek a megnyitott oldalakra. Ez nehezebb, mint gondoltam.)

(Oké, most már tényleg elkezdem.)


Hosszú évek óta ismerem és követem Fruzsi munkásságát a blogvilágban, így nem is kérdés, hogy ide kerül. Rengeteg nagyszerű saját és rengeteg nagyszerű fanfiction leledzik nála, amik között érdemes csemegézni. (Ha nem szereted a happy endeket, akkor tényleg itt a helyed! Higgy nekem!)


Gondosan, szépen megírt történetek közül lehet válogatni elsősorban Marvel és Hetalia témában. Ugye leginkább szuperhős témában vagyok érdekelt, és bizton állíthatom, hogy mindegyik fantasztikus és kreatív. (Avengers és Deadpool. Együtt. Ha ez nem ér meg egy imát, akkor mi?)



A Supernatural rajongóknak kötelező, de igazából mindenkinek, aki szereti a Teen Wolfot, Marvelt, Vampire Diariest és Harry Pottert. Egyszerűen gyönyörűen ír, minden történetének meg van a hangulata, amiket én személy szerint imádok. (Khm. Sterek. STEREK!)




Loki. Loki. Loki. És persze még egy csomó más fandom, de ha imádod a káosz istenét, akkor illik ide is belesned, mert itt találsz még FrostWintert is. (Ki ne szeretné Lokit? Pff.)






Utoljára jöjjön egy befejezett történet, ami nem fanfiction. Én egyszerűen imádtam, máig imádom. Szép fogalmazásmód, ötletes felépítés a sablonok és klisék elkerülésre és nagyszerűen megalkotott karakterek. Kell ennél több? (KELL? KELL?!)



(Xoxo.Bri.)

8 megjegyzés:

  1. Uuu, imádom a zárójeles részeket! :DD Nagyon röhögtem ennél a (Vége lesz valaha a zárójeles részeknek?) résznél :'D Amúgy nagyon édes vagy, mármint arra célzok, amiket írtál a blogról :3 Tényleg nagyon nehéz összefoglalóan írni egy oldalról egyébként, én is annyit gondolkodtam rajta.
    Mindenesetre örülök, hogy megcsináltad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy tetszettek. Őszintén szólva nagyon nehezemre esett abbahagyni a zárójeles részeket, annyira belejöttem. :"D
      Tényleg nagyon nehéz pár mondatban összeírni egy-egy blog lényegét ráadásul úgy, hogy az rendesen visszaadja az oldalt, de aztán csak összejött valami. :D
      Még egyszer köszönöm, hogy megjelöltél a bejegyzésedben, elképesztően örültem neki. :)
      Xoxo.Bri.

      Törlés
    2. Amúgy most látom, hogy eltűnt a chatről az üzenet, amiben írtam, hogy megjelöltelek benne, tök fura :O Pedig én írtam mindenkinek :( Ejnye, chat. Mondjuk tény, hogy sokáig gondolkodott azon, hogy elküldje-e vagy ne.

      Törlés
    3. Igen, ezen én is meglepődtem, mert ott olvastam először, hogy megjelöltél, aztán csak úgy eltűnt. Lázadozik.

      Törlés
  2. TE FELEMLEGETTED, HOGY VAN NÁLAM FROSTWINTER, TE JÓ ÉG. (A kedvenc underappreciated shipem, úgy alapvetően fájdalmas módon a kedvenc shipem) Szerintem még nem volt alkalmam igazán beszélni veled, de nagyon szeretlek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nagyon sehol nem találkoztam még ilyen shippel, szóval muszáj volt megemlítenem, noha én Buckyn csak Stevevel vagyok hajlandó osztozkodni és punktum, de érdekes és közben valamilyen szinten érthető is az összefüggés köztük. :D
      Xoxo.Bri.

      Törlés
  3. Kedves Brigitta!
    Remélem megkapod ezt az üzenetet és el is olvasod. Arra szeretnélek kérni, hogy nézz be a blogomra és olvasd is el az egészet. Nagyon örülnék neki, ha eljutna ez a történetem sok emberhez. :) Még eléggé kezdő blogoló vagyok, szóval bocsi azért ha az elején még nagyon uncsi a történet, de még nem nagyon tudott kibontakozni. Azért remélem elolvasod és tetszeni fog.
    Miss Alison**
    Blogom: www.belnaploja.blogspot.hu

    UI.: vagy esetleg egy cserében is benne lennél? válaszolj a blogomnál :)

    VálaszTörlés